środa, 20 kwietnia 2016

1. Liebster Blog Award

Hej wszystkim,
już jakiś czas temu Tusia z bloga, do którego linka będziecie mieli poniżej i którą serdecznie pozdrawiam, otagowała mnie do mojego pierwszego Liebster Blog Award do którego przeczytania serdecznie was zapraszam.



1. Jaki jest twój największy życiowy sukces?

      Jako, że jestem osobą młodą, nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ponieważ nie zdążyłam jeszcze osiągnąć wiele. Jestem dumna z wielu rzeczy takich jak moje stopnie, wyniki z konkursów czy bloga, jednak na tą chwilę żadnej z nich nie mogę nazwać życiowym sukcesem, jako że tego życia jeszcze trochę mi pozostało.

2. Jakie jest twoje największe marzenie?

       Chciałabym podróżować. Zwiedzić Australię, RPA, Japonię, Chiny, Włochy, Dubaj, Brazylię, Argentynę, Anglię, ale jednak najbardziej USA i mam nadzieję, że kiedyś się to spełni.

3. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?

      Lubię wszystkie pory roku, jeśli jednak miałabym wybierać to byłaby to późna wiosna. Dlaczego? Otóż bardzo boję się każdego rodzaju robaków (nawet biedronek), a zwłaszcza os, których jest pełno w lato. We wiosnę natomiast nie ma ich aż tyle, wciąż jest ciepło, ale nie gorąco.

4. Wyobraź sobie, że możesz zostać swoim ulubionym zwierzęciem na 24 godziny. Jakie zwierze wybierasz?

        Nie mam ulubionego zwierzęcia.Lubię wszystkie, jednak nie można powiedzieć, że one lubią mnie, jeśli jednak miałabym wybierać to chciałabym zostać jakimś ptakiem - sową, orłem, ponieważ odkąd byłam mała marzyło mi się, żeby latać.

5. Jaką książkę poleciła byś na jesienny wieczór?

      Głównie jakieś lekkie obyczajówki albo fantastykę jak : Fangirl, Zwiadowcy, Początek mnie i ciebie, Rywalki

6. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?

      Lodówkę (z jedzeniem oczywiście), telefon, książkę

7. Jakie święta najbardziej lubisz? Dlaczego?

       Boże Narodzenie, a dokładniej Wigilię. Uwielbiam ten świąteczny klimat, przestrzeganie tradycji i to, że cała rodzina w końcu może się spotkać.

8. Czy jest coś czego nie lubisz w blogowaniu?

      Hmmm... jestem prawie pewna, że nie ma takiej rzeczy, jedyne co to kiedy piszę bardzo irytuje mnie kiedy obrazek nie chce wkleić się we właściwe miejsce.

9. Czy zgadzasz się z tym: 'Inny nie znaczy gorszy'?

       Oczywiście, że nie. Samą siebie uważam za osobę bardzo tolerancyjną. Co więcej (jeśli to co powiem nie zabrzmi dziwnie) 'inni' ludzie bardzo mnie intrygują np. przez ich zachowanie czy sposób ubierania.

10. Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś należeć? Dlaczego?

      Kiedy pierwszy raz robiłam test na pottermore przydzielono mnie do Slytherinu, natomiast teraz po aktualizacji do Gryffindoru. Nie ma domu, w którym za wszelką cenę chciałabym być, więć po prostu zdam się na Tiarę Przydziału.

11.Co najbardziej podoba ci się w czytaniu książek?

      To, że chociaż na chwilę mogę odejść od wszystkich moich zmartwień, obowiązków i problemów i poznać całkowicie nowy świat  i po prostu śledzić losy bohaterów.


To już wszystkie moje odpowiedzi na LBA. Jako, że zotałam do niego otagowana prawie dwa tygodnie temu, a z powodu zepsutego komputera nie mogłam go zrobić, postanowiłam nie nominawać nikogo tylko i wyłącznie dlatego, że pewnie już większość osób z blogosfery uczestniczyłą w tej zabawie. Na szczęście moje narzędzie pracy już do mnie wróciło, więc teraz posty będą pojawiały się regularnie.



xoxo
our_compilation

1 komentarz:

  1. Kochana, dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania. Odpowiedzi, oczywiście, są świetne!
    Czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń