niedziela, 24 kwietnia 2016

2. Top 10 komedii


Hej wszystkim,
jakieś dwa miesiące temu napisałam mój pierwszy post z topką w tamtym przypadku seriali i od tamtego czasu zastanawiałam się co jeszcze mogłabym zestawić. Padło na komedie, jako że lista przeczytanych przeze mnie książek w kwietniu jest zastraszająco mała, skutkuje ona oglądaniem przez mnie filmów. Tak więc bez przedłużania, zapraszam do przeczytania o moich ulubionych komediach.









10. Planeta Singli





9. Szefowie Wrogowie







8. Męsko-damska rzecz





7. Żona na niby






6. Pitch Perfect








5. Love, Rosie












4. Narzeczony mimo woli















3. Rodzinne rewolucje











2. Stażyści








1. Millerowie







Dajcie mi znać w komentarzach jakie są wasze ulubione komedie.

xoxo
our_compilation

2 komentarze:

  1. Mnie się bardzo podobało Love, Rosie. Polecam ci także Ostatnie Wakacje, to naprawdę świetna komedia ;)
    Kochana, post jest świetny i oczywiście czekam na więcej ;)
    Pozdrawiam z całego serduszka i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń