środa, 23 marca 2016

25 bookish facts about me/ 25 książkowych faktów o mnie

Hej wszystkim,
ze względu na to, że nie skończyłam czytać ostatnio żadnej książki, a nie chce za bardzo zaniedbywać bloga, postanowiłam, że napisze o 25 faktach o mnie. Dzięki temu na pewno będziecie mogli poznać trochę bliżej mnie i niektóre moje czytelnicze nawyki, więc nie przedłużając zapraszam do czytania.


1. Nałogowo książki czytam od piątej klasy podstawówki.

2. Niestety mam ich tylko 65...

3. Ale to dlatego, że kiedy byłam młodsza nie czułam potrzeby kupowania książek, po prostu wypożyczałam je z biblioteki.

4. Kolekcjonować je zaczęłam dopiero w październiku 2015 i  od te pory moja kolekcja powiększa średnio o  5-7 powieści miesięcznie.

5. Prawie nigdy nie kupuje książek po cenach katalogowych, zazwyczaj szukam rabatów albo zamawiam na dyskontach.

6. Potrafię przeczytać nawet 100 stron w godzinę.

7. Zazwyczaj nie jem podczas czytania, ale jeśli tak się zdarzy, zazwyczaj sięgam po żelki albo chipsy.

8. Pierwszą książką jaką kiedykolwiek przeczytałam było Dzieci z Bullerbyn.

9. Moim ulubionym gatunkiem jest fantastyka.

10. Kiedy w drugiej klasie podstawówki zadano nam pierwszą lekturę, skończyłam ją czytać dwa miesiące po terminie.

11. Nie posiadam biblioteczki, jedynie pojedyncze półki na ścianach i chociaż bardzo chciałabym szafkę, nie mam na nią miejsca.

12. Nie kupuję książek po okładkach.

13. Gdziekolwiek idę zawsze zabieram ze sobą jakąś pozycję.

14. Harry Potter był pierwszą serią jaką kiedykolwiek przeczytałam, byłam wtedy w trzeciej klasie.

15. Zazwyczaj książki czytam na leżąco lub opieram się o poduszki, bardzo natomiast nie lubię czytać przy biurku, ponieważ czuję się jakbym była w szkole.

16. Chciałabym czytać więcej klasyków.

17. Nie przekonuje mnie literura kobieca.

18. Przeczytanie książki zajmuje mi średnio 2-3 dni.

19. Nie lubię czytać przy sztucznym świetle, dlatego najczęściej robię to rano i wczesnym popołudniem.

20. Jeśli już zarywam nockę żeby czytać to tylko do momentu, w którym już nie mogę nic zrozumieć.

21. Czytam około 6 książek miesięcznie (chciałabym więcej!).

22. Sięgam po pozycje zarówno po polsku jak i angielsku.

23. O dziwo, wcale nie rozprasza mnie słuchanie muzyki i czytanie naraz.

24. Wolę twarde okładki od miękkich, jednak w Polsce są one dużo droższe, dlatego większość mojej biblioteczki składa się właśnie z tych drugich.

25. Mam obsesję na punkcie 'idealności' moich książek, dlatego praktycznie płaczę, jeśli złamie mi się grzbiet.


Dziękuję za dotrwanie do końca.

xoxo
our_compilation




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz