niedziela, 13 marca 2016

3. Unpopular Opinion Book Tag

Hej wszystkim,
ostatnimi czasy po Inrnecie zaczął krążyć tag, który bardzo mi się spodobał i naprawdę chciałam podzielić się z wami moimi odpowiedziami,  więc nie przedłużając zapraszam na ''Niepopularne Opinie Book Tag"



1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.

      Czerwona Królowa (Victoria Aveyard), która podchodzi praktycznie pod plagiat i nie wiem dlaczego osiągnęła taki sukces.

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, a ty lubisz.

      Może to nie tak, że wszyscy jej nienawidzą, ale na temat Byliśmy Łgarzami (E. Lockhart ).  słyszałam bardzo dużo negatywnych opinii, a mi wręcz przeciwnie bardzo się podobała, a zwłaszcza język jakim posługiwała się autorka.

3. Trójkąt miłosny, w którym wg Ciebie bohater lub bohaterka wybrała złą osobę.

      Hmm... w serii Wodospady Cienia (C.C. Hunter) zawsze byłam TeamDerek, ponieważ był taki uroczy i opiekuńczy, po prostu chłopak marzenie, ale jak zwykle główna bohaterka musiała wybrać kolejnego bad boya.

4. Gatunek literacki, po który rzadko sięgam.

      Kryminały. Jeśli pamięć mnie nie myli to przeczytałam tylko jeden, z czego jestem bardzo smutna, ale jakoś jeszcze nie znalazłabym książki z tego gatunku, która by mnie zaintrygowała. Często natomiast czytam pozycje zawierające taki właśnie wątek poboczny.

5. Popularny bohater, którego nienawidzisz.

      Aspen z Selekcji (Kiera Cass). Egh... był on tak irytującą i niepotrzebną postacią, że kiedy czytałam momenty, w których pojawiał się właśnie on miałam ochotę cisnąć ją w kąt.

6. Popularny autor, do którego nie jestem przekonana.

      Myślę, że Rainbow Rowell. Nadal nie jestem przekonana do jej stylu pisania, a o dziwo Fangirl bardzo mi się podobała, natomiast Eleonora i Park była czystą porażką. Teraz muszę tylko wziąć się za Linię Serc, aby ujednoznacznić moją opinię.

7. Popularny wątek, którego masz już dosyć.

      Tu  pewnie nikogo nie zaskoczę: trójkąty miłosne. Po pierwsze jest to tak przereklamowany i wyprany wątek, że naprawdę trudno już czymś zaskoczyć. Po drugie takie sytuacje w realnym życiu się po prostu nie zdarzają! Nie ma tak, że dziewczyna nie wie na którego ma się zdecydować. Jakby kochała pierwszego to nie poleciałaby do drugiego.
      I jeszcze jeden: mamy główną bohaterkę, która uważa, że jest brzydkim beztalenciem i nagle dzieje się coś niespotykanego, co niesie za sobą fatalne skutki i okazuje się, że tylko ta dziewczyna może ocalić cały świat ponieważ jest 'wybraną' i z szarej myszki przeistacza się w piękną, odważną i silną.
Czy tylko ja nie mam dosyć takich historii???

8. Popularna seria, której nie chce skończyć ani przeczytać.

      Jutro (John Marsden). Na początku zaintrygowała  mnie jej tematyka i bardzo chciałam ją przeczytać, jednak pierwsze dwie części mega mi się dłużyły i chociaż historia całkiem mi się podobała to zaprzestałam jej czytania.

9. Mówi się, że książka jest zawsze lepsza od filmu, ale która adaptacja podobała Ci się bardziej.

      Może to dlatego, że najpierw obejrzałam film, ale ekranizacja Więźnia Labiryntu (James Dashner) podobała mi się o wiele bardziej. Zmiana kilku wątków, głównie tych dotyczących wydostania się z Labiryntu zdecydowanie wyszła filmowi na lepsze.

xoxo
our_compilation

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy i interesujący tag.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń