sobota, 7 listopada 2015

Wprowadzenie (Proszę przeczytaj, jeśli już tu trafiłeś)

       
      Uwaga, uwaga! Założyłam bloga (od razu wspomnę, to moje trzecie podejście). Poprzednie dwie strony skończyły zapomniane i nieużywane.
      Nie wiem czy wy też tak macie, ale kiedy ja jestem bardzo przejęta ideą czegoś skupiam na tym całą swoją uwagę, ale kiedy mój zapał znika- puf! tracę zainteresowanie. Dlatego mam wielką nadzieję, że ten naprawdę wypali.

      Jeśli chodzi o tematykę będą to głównie recenzje- książek (naprawdę, naprawdę kocham czytać książki. Uwielbiam siedzieć pod kocykiem, pić kawę i oderwać się z dala od rzeczywistości), seriali (zaraz po czytaniu- ulubione zajęcie), świeczek (jeśli czytam, siedzę pod kocykiem, piję kawę, a do tego jeszcze pięknie pachnie- jestem w raju!) oraz wszystkich rzeczy, które zwrócą moją uwagę.
      Powodem dla którego założyłam bloga, jest także to, że sama uwielbiam je czytać, jednak czasami nie zgadzam się z poglądami autora lub mam inną opinię i jestem bardzo sfrustrowana tym , że nie mogę się z nią z nikim podzielić. Chyba właśnie znalazłam sposób!
      Mam nadzieję, że zechcecie ze mną zostać i przeczytać o tym czym chcę się z wami podzielić.
PS. Proszę o wyrozumiałość jeśli chodzi o wygląd bloga, dopiero zaczynam bloggerem i nie do końca w szytko ogarniam, ale od teraz pracuję nad nim cały czas i liczę na to, że w niedalekiej przyszłości będzie wyglądał tak jak sobie wymarzyłam.
xoxo
our_compilation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz