poniedziałek, 14 grudnia 2015

1. The Hundred Book Tag

Hej wszystkim,
dzisiaj chciałam pokazać wam mój pierwszy tag na tym blogu mianowicie - The 100 Book Tag, na cześć mojego ostatnio ulubionego serialu.

(Właśnie zorientowałam się, że to wcale nie jest takie proste, ponieważ dziwnym trafem mam teraz całkowitą pustkę w głowie.)

1. Clark - książka z bohaterem, który ma zdolności przywódcze.

      Myślę, że taką książką będzie GONE: Zniknęli ( Michael Grant), ale wcale nie chodzi mi o Sama czy Caine'a lecz o Alberta.

2. Finn - książka, którą porzuciłeś na rzecz innej.

      Była to na pewno pierwsza część Kronik Rodu Kane ( Rick Riordan ), którą porzuciłam na ok. 130 stronie na rzecz Opposition ( Jennifer L. Armentrout)

3. Bellamy - książka, która na początku nie przypadła Ci do gustu, ale potem pochłonęła bez reszty.

      Taką książką będzie Dom Tajemnic ( Chris Columbus, Ned Vizzini), w którą na początku kompletnie nie mogłam się wbić, jednak po jakimś czasie przeczytałam ją w jeden dzień.

4. Octavia - bohater, który przeszedł ogromną metamorfozę.

      Dla mnie, na pewno będzie to Ruby z Mrocznych Umysłów ( Alexandra Bracken), która na początku książki była wiecznie przerażona, nieporadna i bardzo irytująca, jednak potem widać było jej ogromną zmianę.

5. Abby - ulubiona książkowa matka

      I tu nikogo nie zadziwię będzie to Molly Weasley z Harre'ego Pottera ( J. K. Rowling).

6. Mount Weather - książka, którą chciałeś jak najszybciej skończyć

      Taką książką była Elita ( Kiera Cass), która była dla mnie ogromnym  irytującym rozczarowaniem i chciałam jak najszybciej ją skończyć.

7. Żniwiarze - książka, w której wykonano jakiś zabieg na bohaterach.

      Na pewno Angelfall i to co stało się z Paige.

8. Finnlarke - książka, po której długo nie mogłeś się pozbierać.

      W tym  przypadku znowu było to GONE tym razem szósta część i przyznaje się - chyba nigdy nie płakałam tak dużo nad żadną książką.

9. Bellarke - książka, której kontynuacji nie mogłeś się doczekać.

      Był to na pewno Znak Ateny ( Rick Riordan), a najgorsze było to, że na następną część musiałam czekać cały okrągły rok.

10. Ravick - para, która jest ze sobą bez względu nad wszystko.

      Daemon i Kat z serii Lux ( Jennifer L. Armentrout) na sto procent.

To już wszystkie moje odpowiedzi z tego tagu, mam nadzieję, że wam się spodobał i naprawdę polecam serial, na podstawie którego powstał.
xoxo
our_compilation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz