piątek, 15 stycznia 2016

2. Social Media Book Tag

Hej wszystkim,
ostatni tag mega mi się spodobał i od dłuższego czasu myślałam nad zrobieniem kolejnego, więc kiedy natknęłam się na Social Media Book Tag nie mogłam się oprzeć. Tym razem moim zadaniem będzie dopasowanie książki, która według mnie pasuje do danego portalu społecznościowego.


1. Twitter: twoja ulubiona krótka książka.

      Hmm... Nie wiem za bardzo jak krótka. Krótka książka dla niektórych może mieć 20 stron, a dla innych 200. Osobiście cienkich książek nie posiadam za dużo, ale jeśli musiałabym wybierać to moim faworytem na pewno będzie Byliśmy Łgarzami ( E. Lockhart ).

2. Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję by też ją przeczytać.

      Tutaj pewnie nikogo nie zaskoczę, ale kiedy ukazała się ekranizacja Gwiazd Naszych Wina, książka stała się jeszcze bardziej popularna i wszystkie moje koleżanki zaczęły ją czytać. Więc czy mogłam zrobić coś innego niż także po nią sięgnąć?

3. Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne.

      Chyba jedną z takich książek była pierwsza część przygód o Percym Jacksonie ( Rick Riordan ), którą przeczytałam w 2010 i dopiero po pewnym czasie więcej moich znajomych także się nią zainteresowało.

4. MySpace: książka, którą nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie.

      Misję Ambasadora ( Trudi Canavan ) przeczytałam dwa lata temu na wakacjach i naprawdę nie pamiętam jakie miałam o niej zdanie. Wiem tylko, że trylogia Czrnego Maga , która miała miejsce 20 lat przed Ambasadorem bardziej mi się podobała.

5. Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

      Magnus Chase ( Rick Riordan ) ma taką śliczną okładkę, że nie mogłam się oprzeć.

6. YouTube: książka, którą ekranizację chciałbyś zobaczyć.

      Tak bardzo bardzo chciałabym zobaczyć ekranizację Angellfall ( Susan Ee )

7. GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim

      Jeśli chodzi o fantastykę to na pewno serię Szklany Tron ( Sarah J. Maas), a z książek obyczajowych Światło, którego nie widać ( Anthony Doerr ). Naprawdę kocham te książki i nie mogłabym wybrać jednej.


Jeśli jakoś przebrnęliście razem ze mną przez ten tag to bardzo chciałabym poznać wasze odpowiedzi.

xoxo
our_compilation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz