środa, 10 lutego 2016

1. Top 10 seriali



Hej wszystkim,
jak wiecie (albo i nie) zaraz po czytaniu książek uwielbiam oglądać seriale. Zwłaszcza kiedy jestem chora tak jak teraz i nie potrafię skupić się na tyle żeby zrozumieć cokolwiek z jakiegoś tomu, więc po prostu leżę i bezmyślnie wpatruję się komputer oglądając ulubione seriale. Jako, że wydaje mi się, że znam ich całkiem sporo to chciałabym przedstawić wam 10 moich ulubionych.



10. Nikita

Premiera: 9 września 2010

Liczba sezonów: 4

Czas trwania: 42 min.

Gatunek: dramat, akcja

Twórca: Craig Silverstein

Aktorzy: Maggie Q, Lyndsy Fonseca, Shane West

Link do opisu

      Od bardzo dawna szukałam serialu o agentach i tajnych organizacjach. Serial naprawdę mi się podoba, cały czas trzyma w napięciu, jednak po pewnym czasie da się już dojrzeć schematyzm w poszczególnych odcinkach.






9. Tajemny krąg





Premiera: 15 września 2011

Liczba sezonów: 1

Czas trwania: 45 min.

Gatunek: fantasy, horror

Twórca: Andrew Miller

Aktorzy: Britt Robertson, Phoebe Tonkin, Thomas Dekker, Shelley Henning

Link do opisu

      Jeden z moich ulubionych seriali fantasy. Bardzo specyficzny, mroczny, niezwykle wciągający.







8. Pretty Little Liars


Premiera: 8 czerwca 2010

Liczba sezonów: 6

Czas trwania: 44 min.

Gatunek: thriller, dramat

Twórca: I. Marlene King

Aktorzy: Ashley Benson, Lucy Hale, Troian
Bellisario, Shay Mitchell, Sasha Pieterse

Link do opisu

      Kiedyś ten serial na pewno znalazłby się wyżej na mojej liście, niestety po 6 sezonach uważam, że jest już trochę przeciągany co jednak nie zmienia faktu, że bardzo mi się podoba.






7. The Shannara Chronicles


Premiera: 5 stycznia 2016

Liczba sezonów: 1

Czas trwania: 42 min.

Gatunek: fantasy

Twórca: Alfred Gough, Miles Millar

Aktorzy: Poppy Drayton, Austin Butler, Ivana Bequero

Link do opisu

Moja nowa dopiero co odkryta świeżynka o elfach naprawdę warta uwagi dla osób lubiących fantastykę.




6. The Lying Game

Premiera: 15 sierpnia 2011

Liczba sezonów: 2

Czas trwania: 42 min.

Gatunek: dramat młodzieżowy

Twórca: Sara Shepard

Aktorzy: Alexandra Chando, Allie Gonino, Blair Redford


Link do opisu

      Mimo tego, że jest to mniej znany serial na podstawie książek Sary Shepard to muszę przyznać, że podobał mi się bardziej od PLL








5. Pamiętniki wampirów


Premiera: 10 września 2009

Liczba sezonów: 7

Czas trwania: 43 min.

Gatunek: fantasy, thriller

Twórca: Kevin Williamson
Julie Plec

Aktorzy: Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Wesley


      Do tego serialu mam ogromny sentyment, ponieważ był pierwszym jakim zaczęłam oglądać nałogowo i chociaż akcja nadal mnie wciąga i zaskakuje to także uważam, że 7 siódmy sezon jest całkowicie naciągnięty.





4. The Royals


Premiera: 15 marca 2015

Liczba sezonów: 2

Czas trwania: 42 min.

Gatunek: dramat

Twórca: Mark Schwahn

Aktorzy: Elizabeth Hurley, William Moseley, Alexandra Park

Link do opisu

      Naprawdę śmieszny ociekający sarkazmem serial pokazujący dramaty  i intrygi fikcyjnej brytyjskiej rodziny królewskiej.











3. Teen Wolf


Premiera: 5 czerwca 2011

Liczba sezonów: 5

Czas trwania: 41 min.

Gatunek: thriller, dramat

Twórca: Jeff Davis

Aktorzy: Tyler Posey, Dylan O'brien, Hollad Roden, Crystal Reed


        Idealny serial dla młodzieży kochających Sci-Fi i istoty nadprzyrodzone.









2. Supernatural


Premiera: 13 września 2005

Liczba sezonów: 11

Czas trwania: 45 min.

Gatunek: horror, Sci-Fi

Twórca: Eric Kripke

Aktorzy: Jared Padalecki, Jensen Ackles


      To jedyny tak długi serial, który absolutnie kocham i nie uważam, aby był przeciągany + bracia Winchester <3









1. The 100


Premiera: 19 marca 2014

Liczba sezonów: 3

Czas trwania: 43 min.

Gatunek: dramat, Sci-Fi

Twórca: Jason Rothenberg

Aktorzy: Eliza Taylor, Thomas McDonell, Bob Morley, Marie Avgeropoulos

 

      Absolutnie, absolutnie uwielbiam ten serial! Doskonale trafia w moje gusta i z niecierpliwością czekam na każdy następny odcinek.






      Oto właśnie 10 moich ulubionych seriali wśród kilku jeszcze innych. Mam nadzieję, że taka forma posta wam się spodobała. Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie wy seriale lubicie.

xoxo
our_compilation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz